вторник, 15 февраля 2011 г.

Про маму

Тільки мама
-Я на ковзанку піду!
-А коли ж до хати? –
Тільки мама вміє так
лагідно спитати.

-На ходу сніданок з´їм!
-Так не слід робити! –
Тільки мама може так
лагідно сварити.

В снах літаю до зірок…
-Час вставати, сину…-
Тільки мама збудить так
лагідно дитину.
В.Лучук


Мамині руки
Пахнуть руки в мами
Хлібом, пиріжками,
Бо ці руки гарні
Трудяться в пекарні.

Глібчик у крамниці
Купить паляницю –
Пахне у хлібині
Мамин труд хлопчині…
Г.Усач


Пісенька про маму-чарівницю
Як мама пісню заведе –
сідаємо гурточком:
сестричка, я, щеня руде,
курчата й мудра квочка.

Співає мама про коня,
що заблукав у полі.
Ніхто його не перейняв –
Ще й досі на роздоллі.

І розквітають враз слова
зелені, василькові.
Співає мама й вишива
всіх нас на рушникові.

Виводить голочка швидка –
стібочок по стібочку –
на полотні мене й рудька,
курчат і мудру квочку.
В.Кордун


Мамине свято
Восьме березня настало, -
славне свято всіх жінок.
От сьогодні ми й позвали
наших мам у дитсадок.

Кожній мамі подарунки
готували малюки:
малювали їм малюнки,
вишивали килимки.

Ще й розписаний квітками
написали ми плакат:
«Хай живуть хороші мами
всіх дівчаток і хлоп′ят!»
Наталя Забіла


///
А я, дівчинка мала,
Гарне плаття одягла.
Буду в цьому платті
Танцювать на святі!
Квітнуть квіти, як живі
На моєму рукаві.
Платтячко пошила
Моя мама мила.
Natalyadiva
http://dreamfood.com.ua
///


Хай матуся відпочине
Як прийду я з дитсадочка -
Нагодую вдома квочку,
Підмету у хаті, в сінях,
Принесу теляті сіна.
Хай матуся відпочине,
Щоб не поралась сама.
Бо який же я мужчина,
Якщо помочі нема?
О. Головка


Найкраща мама
У котика Мурчика мама кицюня,
В цапочка рогатого мама козуня,
В лошати маленького мама конячка,
А в цуцика, всім це відомо, собачка.
У кожного з них мама тільки одна,
І в цілому світі найкраща вона.
Оксана Кротюк



Мамине свято
У травні ласкавому – мамине свято.
Взяла я нитки й почала вишивати.
В моєму узорі на білім батисті
З´явилися квіти в зеленому листі,
Кульбабка і ружа, бузок і ромашка,
Над ними кружляють метелик і пташка.
Ген сонечко жовте, яскраве й привітне,
І хмарка пухнаста, і небо блакитне.
На мамине свято я встану раненько
І їй подарую серветку гарненьку.
В. Зінченко


Змалювати маму
Для всього, що зелене,
Є олівець у мене,
Для неба, річки, ставу
Я синього дістану,
Для жовтого гусяти
Оцей ось можна взяти.
Але ж який дістати,
Щоб маму змалювати?
Складу я краще вірша
Про маму найдобрішу
І намалюю квіти
Найкращій мамі в світі.
М. Сулима

Комментариев нет:

Отправить комментарий